2011-07-04

Viktuppdate och sängramlande.

Godmorgon alla fina!

Tycker alla har blivit dåliga på att uppdatera bloggen, sommarn är här..
Det är klart, då är man mest ute. Även jag... Men idag regnar det så det
ser ut att bli en innedag.
Vi började för övrigt dagen med att Malte ramlade ut för sängen första
gången...Livsfarligt o somna ifrån sådär! Men han tjöt inte så mycket, han
så mest förvånad ut över att han lyckades komma så långt. Haha. De
gick snabbt över som tur va.

Annars. Jo jag har klarat en vecka av dieten...Nu är ja tillbaka till två
dagar med bananer. Ska nog gå bra. Med tanke på att ja nu gått ner
4 kg på 1 VECKA! Ja jag ljuger inte...Så den funkar nog ta mä fan!
Det betyder att ja nu gått ner ca 15 kg sen i början av april. Väger
2 kg mindre än när jag skrev in mig på MVC när ja blev med barn.
Nåja... 3 kg till, sen stannar jag ett tag. Lever på min stolthet och
äter lite normalt igen.

Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. super duktigt Lina. har inte kommenterat för det har inte gått. Men nu funkar det puss på dej vännen

    SvaraRadera