2011-09-13

Fi**-tisdag.

Vem fan beställde den här stormen? Inte jag iallafall.
Bara väntar på att strömmen ska gå.

Malte har varit lika uttråkad som jag idag. Tjuter, drar ner allt o tar på allt
han inte får..givetvis. Jag har skrikit så mycket idag att jag har blivit hes.
Vi har helt enkelt en sån här jävel-kul-arsle-dag....
Nu har han äntligen somnat, jag har hunnit göra lite sånt där småplock
man aldrig hinner med annars. Dammsög och dammade medans han va vaken,
vet inte vad det är som är så himla kul o jaga dammsugarn. Inte lika roligt
när den åker ifrån honom dock...Haha, och det är det jag tycker är kul!

Annars? Jo han går nog snart, springer omkring med sig lära-gå-vagn
och det är så roligt att se utvecklingen...

Jaha, va det bara 3 stycken som läser min blogg? Lite fattigt, men min
besöksstatisik kanske är åt helskutta ;-)

Puss i ljumsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar