2011-09-05

Måndag..

Måndag mina vänner!
Följer med ännu en peppvecka..Veckans mål är:




  • Motion 45min, 6 dagar


  • 3 mål mat om dagen, inte mer.


  • Får ta min bit mörka choklad efter maten. EN bit.


Blir nog kanoners det där ska ni se.



Jag är peppad, laddad, förväntasfull och även lite nervös..Imorgon är det ullared som gäller. Ska bli så underbart, fantastiskt roligt. Haha. Niklas tycker jag är dum i huvudet som kollar om listan om och om igen..gör upp strategi hur jag ska handla. Japp, älskar man ullared så gör man!



Saker som ska inhandlas är vinterkläder till Malte...pipmugg skrek Niklas om förut, EN, inte två va viktigt. Kläder till lillstjärten som håller på att gå över till stl 80 och då har mamma Lina helt plöstligt inte nåra kläder att sätta på han stackarn. Jag kommer hitta hur mycket saker som hellst, det vet jag...Går inte att åka till ullared och inte handla. Om inte annat kommer man hem med massa skit som man absolut inte behöver. Det är så det ska va!



Blir en resa till i höst...Eller ja fösta sista helgen i september med Camilla..Bor man 45 min från Ullared så blir de genast lite roligare och åka till Forsheda när man vet vad som väntar. ;-)



Jossan och jag ska ta en rajd sen i höst med! Fika med henne på onsdag, längtar redan!



Puss på er!


2 kommentarer:

  1. Va kul att få reda på vilka som läser bloggen, ser att det är många som är inne men "samma" som kommenterar hela tiden ;) Tack för omtanken. Det värmer.

    Skickar lite pepp till dig :)

    SvaraRadera
  2. ha ha.. förstår din upprymdhet inför Ullareds resan!! HATA verkligen Ullared förut.. men nu efter att man fått barn inser man vad mycket pengar där finns att spara!! :)

    Hoppas du hittar det du ska ha å att ni har det så kul! :)

    SvaraRadera