2011-10-31

Från ljust till svart på 2 sek...

Vad hände med ljuset? Klockan är halv fem och det är bäcksvart...
Oinspirerande så det skriker om det.

Idag fick Malte och jag en ordentlig hurtstart på veckan, vakna,
i med frukost sen ut...Vi va ute från halv åtta till halv elva.
Kan man snacka om skönt, underbart väder och solen lös!

Sen sov vi lite middag, dammsög och lagade middag...
Nu tog Niklas med Malte in till vimmerby och skulle hämta
badrumsmattan på MM. Luften gick ur mig fullständigt...och jag börjar tänka..
...på allt och ingenting. Hur jag vill börja jobba och få tillbaka mitt liv och
träffa folk....hur skönt det är att gå hemma och skrika och mysa om dagarna.
Hur fort dagarna går och att det snart är jul... hur jag vill få in nåt
nytt i livet, en ny bekantskap...nya erfarenheter?! Jag vet inte...Egentligen
är ja mer än nöjd med livet men man kan ju alltid få det liiite bättre, right?

Kan inte babbla klart om folk som inte har nog att prata om sig själva...
varför inte bara sluta prata så mycket om folk dom inte vet mkt om?

Bitter? Inte för fem öre...Eller jo för 2 öre kanske.

1 kommentar:

  1. Ser fram emot när vi ska ses i december:) //Sara

    SvaraRadera