2011-11-16

Det här med och bajsa i fred...

Jag sa i söndags att jag skulle återkomma imorrn...Alltså i förrgår.
Har man inget och göra gör man ännu mindre. Japp så ser
mina dagar ut. ;-) Igårkväll när mannen va hemma passade jag
iallafall på att fylla frysen med bullar och han och Malte dammsög.
Idag tog vi en impulstripp ut till Frida & Wilton för lite fika och lek!
Mycket trevligt..:-)

Drog även ur pluggen ur arslet och ringde frissan idag med, bytte helt
frisör...vad hände Lina Hassinen? Det hände och det blir nu ett besök
hos Winnie...Får se om ja fortsätter mitt "cruella de ville" eller om jag
blir helblond/helmörk. Ni kan räkna med bild imöran!

Har upptäckt ett ilandsproblem...Som kanske bara vi mammor upplever?
När Niklas är hemma och behöver göra 2:an säger han..."Älskling, tar du Malte
jag måste gå o skita!" öppöppöpp....Då menar jag på...."Hur fan tror du jag gör
om dagarna när det bara är jag o Malte hemma???" "Ja jo iofs...Men herrå!"
Jo här får man sitta på toaletten och göra sina behov med en son hängandes över
byxorna och tjuter och sliter för att han hellst skulle vilja sitta i knät...
Det måste ju gå...Men det är faan lyx när man får gå på toa i fred!

Nog om det..Nån som är en hejjare på blogg fix och trix? Jag är inte lagd
åt den tekniska sidan och kan där med inget mer än att byta färg
på bakgrund...Käre gode du, hör av da. Ja betalar om dä ä så! :-)

1 kommentar:

  1. haha ja de är ett ilands problem som vi "icke mammor" inte ens funderat över. haha men nu ska ja va tacksam varje gång ja får göra mina behov ostört:P

    SvaraRadera