2011-11-06

Hatar sjukhus...

God förmiddag mina vänner!

Det var en trevlig dag i odensvi igårkväll med dovhjort oc kräftor.
Mycket trevligt :-) väl hemma somnade vi som tre stockar,vaknade ett par
timmar senare och då kan Malte knappt andas. Snorig som tusan, igensatt hela han.
Pip-Malte hade kommit tillbaka. Inte blivit nån sömn inatt. Vid tre fick jag nog och ringde sjukan,
som vanligt "ge han en panodil och se om det blir bättre" Hur panodil ska hjälpa mot andnöd
det vet i sjutton.

Vid sex ringde jag akuten och det blev ilfart ner, nu är vi inlagda.
Dom tar prover och ger massa mediciner för att komma fram till vad det ärför fel.

Får se om vi blir över natt, allt för Malte men om jag får tycka till så gör ja de hellst inte. Sjukhus är inte min starka sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar