2011-11-22

Trött tisdag...

...som vanligt. Men inte lustigt, man ska inte gå upp när det är bäcksvart ute.
Då ska man sova, over and out. Men det tycker inte Malte, o då är en annan som ett lik.

Tisdag, innebär tomt på almenackan. Ska hinna, jo idag skulle jag egentligen
hinna göra allt..Orken och latmasken som sätter in. Jag måste putsa
köksfönstret, det sista nu innan ja kan pynta ALL IN. Längtar, inte många dagar kvar.
Julgardinerna för övrigt hängde jag upp o söndags när jag städade....smyg....

Igår va vi barnvakt åt lilla Calle när mamma Madde va inne och hade kvalletid
hos frissan. Gick galant, han sa inte ett ord förrän mamma kom tillbaka!
Sen va ja klippt slut hela dan, tar på krafterna o va tvåbarnsmor ;-)
Hade en dammsugarförsäljare på kvällen "tar bara 60 min" Oh shit, 2,5 timme.
Mattan blev ren men inte fan köper ja en dammsugare för 45 papp...

Onsdag=Lollo och Sixten kommer och besöker oss för en lek och fik förmiddag :-)
-kväll:Kryddparty
Torsdag=Caroline och Erling kommer och leker förhoppningsvis, kul!
Fredag=Storstädning
Lördag=Pyntning och Inredningsparty
....sen är det söndag och snart måndag igen. Veckorna går nåt otroligt fort!

Men idag gör ja så lite som möjligt...Vad gör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar