2011-12-11

En eftertanke..

Så hur gick massagen? Ni som inte tror på varken andliga varselser
eller sierskor kan lika gärna sluta läsa. För jag vill inte höra sen "Fan vilket
bullshit!"
Det var underbart skönt! En helkroppsmassage skulle alla få en
lördagsförmiddag. :-) Mamma var med och va barnvakt åt Malten.
Det första Chia sa va när jag la mig ner va "Oj va energi, hur orkar du?"
Det gör jag inte, blev mitt svar.
Nåväl nåväl, när hon påbörjade massagen och hade avklarat mina
fötter tog hos sig upp mot vaderna och efter ett tag "Va du lycklig
som barn?" (Hade inget att klaga på, MEN det har blivit en sjuhelvetes
resa med både för mycket alkohol och bråk vilket har resulterat i
att jag fick ta alldeles för mycket ansvar som ja ej hade behövt...)

Bearbeting av saker som hänt för länge(som barn) sedan sätter sig
som växtvärk och onthet i vaderna.
Tonåren sätter sig i låren. Även om man tror sig förträngt vissa
saker sätter det sig som spår i kroppen säger Medridianerna.

Som ni vet har jag en helvetesmage....Armar rimmar med tarmar,
inte lustigt ja inte haft nån ork i armarna.

Jag tror på det här, vem vet egentligen vad som är sant och inte?
Såg även en man med diadem. Det kan vi ta nånannangång.

Idag har jag iallafall på mycket länge mått bra. Mina tankar stannar
liksom inte kvar så länge...Jag hinner glömma dom innan ja ens tänkt,
ungefär. Och det är väl så det ska va, jag måste sluta älta.

Och bara för det så skickade ett sms igår...
"Jag tycker detta är så jävla tråkigt. Varför ska jag ens
försöka hålla kontakten när jag aldrig får svar. Det tar alldeles
för mycket av min energi, den energin kan jag lägga på nåt annat."
Eller så gjorde jag inte det....skickade alltså. Men jag skulle bra gärna vilja.

Det blev mycket text, jag ber om ursäkt. Men my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar