2011-12-27

Tisdag..

Hej på er igen!


Det är tisdag, eller? Ja jo, man blir ju helt veckovild när Niklas är hemma. Han är ledig i mellandagarna och hujedamej va skönt och va roligt det är. Det hinns med så mycket mer än vad det gör under en "vanlig" helg. Idag har han varit inne i stan och köpt det sista till köket, lister bla. Småfix som aldrig blir gjort annars.

Jag och Malte stannade hemma, vi har plockat med julklappar, bakat bullar och fixat inför veckans 1års kalas! Imorgon ska vi åka upp till Linköping för lite mellandagsshopping och se om det finns nåt fint till min 1åring. Både mamma o Emelie ville att ja skulle fixa

de sista presenterna år dom.


BTW; fick ja ingen Kitchen Aid i julklapp, så snäll hade jag tydligen inte varit. Men min älskade sambo säger att jag ska få välja ut en imorgon i Lkpg. Är han inte bäst så säg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar