2012-01-22

Ikea.

Godkväll på er! Det blev en sen middag, har nog aldrig ätit middag vid sju innan.
Hungriga som vargar efter en dag i linköping!

Ja, det blev alltså linköping. Snön försvann efter Rimforsa, det va värre hem.
Mormor följde inte med så det blev ett familjeäventyr + min mor.
Jag skulle inte ha något som ni vet....blablablaaaa..Vi vet nog alla att jag inte kom hem tomhänt.
Oh nej, det blev Malte-byxor...Mamma-byxor(Blåa, som jag letat), Pappa-nä han fick nog inget.
Det blev nya krukor på Ikea, nya glas, nya dessertskålar...Allt i lila, tydligen inne nu?

Det blev gratängformar, ramar, tavel-lister, ljuslyktor. Att jag är duktig!
Ett stop på Max för lunch innan vi styrde kosan hem. Kan verkligen rekommendera
deras Low carb mål! Underbart gott med en hamburgare utan bröd (givetvis)
och istället ett stort fräsht salladsblad runt om. Helt kanon! Jag är så nöjd
över att dom kan komma med lite nyttigt och dessutom fräscht än deras torra sallader.
Lägger upp lite bilder på inköpen.

Motionen idag? Behöver nog inte ens nämnas för det blev en halvtimmes skottning
imorse, motion i Linköping...en halvtimmes promenad när vi kom hem.
Imorgon är det time for utvärdering!

Vill bara tillägga att mamma Lotta är världens bästa och vi älskar henne så mycket
för att hon jämt ställer upp! Malte ska va glad över att ha en sån fin mormor! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar