2012-01-02

Längtan och viljan.

Längtan och viljan till att öppna eget Bageri är oerhört stort!
Man måste väl få ha drömmar? Givetvis. Min dröm är
att ta över Cafét här i gullringen, göra om cafédelen från gammalt
70-tal till gammalt 2012. Nymodernt med chabby.
Jag vill ha lunch till skanskagrabbarna, jag vill ha nybakat, nybakade frallor,
bakelser, tårtor, kakor, festliga mackor....
Drömmar är fina! :-) Jag får nöja mig med att baka hemma, det duger åt mig!

Jag har varit hos Chia ikväll, med nymasserad kropp och nyfunnet sinne
känner jag mig som en ny människa.

Imorgon ska vinterpälsen få en omgång också.
Tack pappa för att du är barnvakt!

3 kommentarer:

  1. Åh det skulle passa dig perfekt! Vem är den där Chia du går till? Är det nån speciell massage?

    SvaraRadera
  2. Hörru, man ska ha drömmar. Men vad är det som säger att du inte kan skaffa eget café? Inget.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gulliga ni är!
    Haja, det är en massage terapeut från SödraVi, hon håller till ute i Åby, Horn. SuperB! Ses imorgon!

    SvaraRadera