2012-01-24

Nytt.

Som ni ser i min nya "header" är det bilder från fotograferingen hos Linda Thörn.
Vi är supernöjda. Visst är dom fina? Ska lägga upp ett axplock då och då får ni se! :-)

Varit hos tandis ikväll, de fyllde igen en lagning på typ 10 min....1800 kr fattigare.
Hujedamej, kanske skulle salda om o bli tandis!
Efter det blev det kalas för Birgitta 73 år, smörgåstårta. Hm...Jo jag åt...
...men jag skrapade bort fyllningen o skippa brödet! Haha jag är inte så svår minsann!

Nu ni har besökstatistiken ökat drastiskt här nu under ett par dagar, dryga 60
läsare per dag....och det är skillnad från 20. Vilka är ni? Kan inte inte åtminsone
skriva ett "Hej, här ä jag!" ? :-) Kom igen!

Jag ber om ursäkt, men jag kan inte svara på era kommentarer, men jag jobbar på det!

3 kommentarer:

  1. Hej Lina!

    Jag har börjat bli flitig läsare av din blogg sedan jag såg din länk på Cillas peppvecka nu häromveckan. Vilka fina bilder på dig och din familj här ovan :)

    Ha en fin dag!
    KRam/Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej Ann-Sofie!
    Va roligt att du gillar bloggen, du är så välkommen! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag läser så klart Lina :) Min erfarenhet är dock att det är svårt att få läsare att ge sig till känna.. men med lite tjat så ;) Kram på dej

    SvaraRadera