2012-01-26

Skräckfilm och vatten.

Egentligen skulle ja vilja skriva skräckfilm och ostbågar. Men så blev det ju inte...

Jag fuskvägde mig idag...man kan säga att peppveckor ger resultat! När man läser
andras målsättningar och resultat får man liksom en "jävlaranamma" lust att
kämparglöden ryker ännu mer. Det är fint att ha en sån känsla, man liksom längar
till nästa och nästa och nästa dag för att kunna kämpa ännu mer. Jag har 10 kg
kvar ner till mitt mål, och det är egentligen inte jättemycket, riiight? :-)

Malte har nu sovit 2 timmar...Niklas också. Jag har kollat film Ghostship i min
ensamhet. (ska medge att det faktiskt va skönt) Men snart vaknar fisen, då blir
det lunch sedan lite pulkaåkning. Han är peppar peppar bättre i magen..

Gjorde LCHF susen och gjorde att ja slapp magsjukan den här gången?
Eller så va de dom 10 vitpepparkorna jag tog igår. Men ja tror mest på LCHF ;-)

Ha en fortsatt underbar dag alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar