2012-01-21

Tack!

Tack Cilla för den fina kommentaren, du ska veta att min dröm. Den är fan inte

så långt borta! ;-) Jag ska kämpa för det här!


Tack alla ni andra som öst bra saker över mig och tårtan, det ger en liksom en

liten extra kick i vardan.


Jag spelade på Lotto idag... jag målade upp stora planer om vad jag skulle handla på Ikea imorgon...

Som ja skrev på facebook. "Varför kan aldrig jag vinna på lotto för...skulle räcka med 20kr. Då kan jag åka till djursdala och ändå känna att "nu har ja fan inte gjort av med några pengar iaf" Ja jag är fan tjurig..."


Jo jag vill åka till Ikea imorgon, jag, mamma, och Mormor-"LOTTAA (mamma), VART HAR DU HITTAT DEN DÄR...DET ÄR EXAKT EN SÅNDÄR JAG LETAT EFTER I HELA MITT LIV"



Jag älskar min mormor men när det gäller och handla med människan säger ja bara,

se till o va mätt och de gäller att du vaknat på rätt sida. Om så jag hittar ett par stringtrosor

på HM för 199:- så ska hon ha likadana... eller de va kanske o ta i men ni fattar vinken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar