2012-02-11

Dä här mä o söve om nättera...

...har Malte fått om bakfoten! Varför? Ja ni den frågan ställer jag mig
varje morgon. Han diggar väl nätter helt enkelt. Men det gör inte hans
föräldrar...punkt slut.

Jag känner mig som ett överkört ånglok, ont i huvudet och äggen
till frukosten höll ja på o spy över. Så trött är jag på ägg...
Snälla kom med frukosttips! o inte äggröra, bacon, kokt ägg, stekt ägg, omelett...
Har testat naturell yoghurt med bär, men man kan säga att ja skiter
som en ilsken räv efteråt.

Dagens planer? Faktiskt inga...Jag har inga planer. Förutom att ge mig
ut o PW:a... Det har inte blivit så många i veckan. Dock har jag ju ett
jobb som man springer o springer i...Så den motionen är väl
egentligen dubbelt så mkt bättre med tanke på att det blir styrketräning
i form av att bära läskbackar, tallrikar m.m...:-)

Oj ja kan nog skriva hur mkt skit som hellst tror ja. Men ja kan
hålla mig nån timme.

Godmorgon världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar