2012-02-02

Det här med o sakna en mage..

Jag saknar den här kaggen. Då i det läget va det roligt o mysigt att va tjock.

Men det säger jag att jag vill ha en unge till...ja hellst nu fast nog nog vänta ett par år. Först ska kroppen bli trimmad, sen kan ja bli befruktad och hålla mig till att bara gå upp typ 7 kg. I wish!
Men å andra sidan när jag har den här illbattingen hemma känner ja ändå att "Är det bra för tillfället?" Jo men det är det. Malte är snart blöjfri, ja ett år till. Men det är ingen tid...Han kan prata o säga "Mamma ja vill ha mat" "Mamma jag har ont i magen" Nja inte än men ett år där med...Tänk o börja om med allt? Ja det är mysigt men fasiken så skönt det är när dom börjar bli större och mer som en självständig människa. När dom ä små skiter, äter o sover dom ju bara.

Nåja, det va göörkul o jobba igår. Faktiskt. Va nog mkt till att Jossan jobbade! Det känndes som om ja aldrig hade varit därifrån. Imorgon är det dax för frukost. Upp kl 04.

Kära vädergudarna. Vräk ner snö nu så in i h idag så ja slipper skiten imorgon bitti.

tack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar