2012-02-20

HELT GALEN!

Undra hur i helvetes mycket jävelskap det ryms på en dag egentligen?
Jag börjar tvivla på att det finns nån gräns.

Och hur jävla omöjligt är det att det jämt är skitigt här hemma även att man
går och städar dag ut och dag in...Jag blir gaaaaaaaaaaaaaalen!
Säger som Ida...en vinst på lotto och jag ska anställa en Rut ta mä fan!

Dagen blev inte som planerat, vi planerade att Ian och Sandra skulle komma,
men hennes smarta sambo hade glömt att plocka ur bilbarnsstolen. Otippat
att det skulle hända oss. :-(
Så Malte och jag har ätit, sovit, gjort jävelskap, skrikit, tvättat och städat.
Skönt att jag får stämpla ut vid fyra och åka o jobba. Underbart!

Det får man säga, även att man har barn. För en dag fylld av jävelskap tar
fanimej kål på en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar