2012-02-19

Svullen buk

Kändes inte alls meningslöst inlägg...va väl bilderna som menade något! ;-)
Idag har vi...sen gjorde vi....sen åt vi....sen...blablabla!

Idag är det söndag, imorgon måndag! Jag älskar dessa måndagar!
Dock vet jag att vågen inte är med mig imorgon, idag är en sånhär äckeldag
ni vet, men känner sig tjock ful svullen och allmänt ur balans.
Men vem vet, det kan ske mirakel! ;-)

Jag är ju en människa som måste väga mig för att se resultat...Jo jag mäter mig också.
Men det känns liksom mer "WOWOW 20 kg på ett år!" Än... "wow, 10 cm på ett år"
Även att de båda delarna är lika bra och att de bevisar att man minskar, men iaf.
Jag väger mig i princip varannan dag, javet jag är knäpp. Men ja vill se resultat
hela tiden för att veta att jag gör rätt ;-)

Jag är ingen människa som hänger på gym och går på friskis. Jag skulle
mer än gärna vilja va en sån människa. Men jag är mer ni vet, köra zumba
hemma framför tv:n, gå ut o gå raskt, göra mina magövningar hemma på golvet.

Skulle gärna vilja delta i Jennifers "Vägen mot en slimmare mage"
Men sen när blev de porrigt med lite gravidbristningar och en svullen buk.
Jo jag är feg...:-)

1 kommentar:

  1. This is vеry interesting, Υоu're a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your web site in my social networks!

    My web blog: pikavippi
    Here is my homepage pikavippi

    SvaraRadera