2012-02-04

Lördag!

Det är lördag och de va tänkt att Irene o Öjje(Maltes farmor) skulle kommit hit idag,
Irene hade feber och misstänkte influensan så helt plötsligt fick vi en hel
dag med inga planer! Gud så skönt...på ett vis. :-) Hinner jag baka min Musse Pigg
tårta till morgondagens kalas. Då ska Calle o Malte firas!

Men först imorgon tar jag ett pass och hjälper Sandra med frukosten!
Man ställer väl upp för sina medmänniskor..:-)

Sitter och försöker få tag i snygga jeans... Då 4 av 6 par i min garderob har
blivit för stora och resulterar i att dom åker ner så fort ja börjar gå..Det är inte helt OK
och nu är det värsta..jag står mellan två storlekar och dä ä heller inte OK.

Nåväl, jag letar vidare och tar en kopp kaffe till.

Dagens LCHF frukost bestod av.


  • Kaffe

  • En LCHF smörgås med sallad, lax och paprikacreme

  • 1 ägg med salt

Snart är det måndag! Wiiiho, peppa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar