2012-02-12

Pepp på g!

Jag har kommit efter känner jag!
Men vilken fin helg vi haft, kanske därför.
Idag har vi varit ute klippt hela dagen förutom ett middagsstopp
och sovning för Malte .
Nu ikväll har vi grillat kort i trädgårn, hur mysigt va inte det då?
Inte första o sista gången ;-) Tror pappa Niklas och pappa Daniel gillade
det mest!

Imorgon är det vägning och mätning! Wooooopie woooopie!
Det är ju så förbaskat underbart med måndag, utvärdering och nypepp!
Har nog aldrig längtat så mycket efter en måndag som jag gjort de senaste
veckorna. Jag vet ni kanske spyr på mig med allt pepp, vägning, framsteg
och tjosan...Men strunt i o läset då säger jag. Det här är liksom den nya Lina på nå sätt!

En sak, dagens middag blev LCHF lasagne med aubergine. Så jääädrans
gött! Verkligen att rekommendera ni som inte ätit det!

Veckans planer?
Måndag=jobb
Tisdag=ledig
Onsdag=jobb
Torsdag=ledig
Fredag=Jobb sen utdelning av kläder sen klädpartyt och sen fredagsmys med mor
då Niklas ska iväg med Ljunghäll...dom ska gå på step! Jo ja skulle också vilja se det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar