2012-02-17

Pisspotta sa jag...



"Barn gör som föräldrar gör" Okej tänker jag o gillar läget, dock ser han ju väldigt gullig och fullifan ut när han sitter här på pallen bredvid morsan. Klart Malten ska skriva blogg när han blir stor, givetvis!


Idag är det fredag, jag är....frisk! Så frisk jag kan bli, för det här snoret verkar ta ett tag innan det försvinner. Marie och jag bestämde dock att jag skulle va hemma från jobbet idag med så det inte vänder. Jag laddar batterierna fullt ut till nästa jobbvecka, yeeeha!


Ikväll ska Niklas iväg på Step med Ljunghälls, ja hans avdelning. Skulle betala vad som hellst för att få va en liten mus och kolla på. Vilken syn! Sen ska de ut o äta..

Jag har hyrt in min kära mor så vi ska ha fredagsmys med vin och tacos.


Nu...Frukosttajm! Idag blir det nog en LCHF macka och ett ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar