2012-02-26

Sista peppveckan på ingång...

..det skär i hjärtat, men det är sista peppveckan Cilla håller i nu.
Jag som älskar dessa måndagar då man får skicka utvärdering,
dessa onsdagar man får uppdatering om hur det gått för folk
och vilka målsättningar som uppkommer till nästföljande vecka.
Det här har du gjort bra Cilla, all eloge! :-)

Kanske skulle ta över och köra en liten intern peppvecka här på min
lilla blogg? Om man nu får tillåtelse av The Master of pepp vill säga :-)
Är det nån som är sugen och fortsätta med peppet ett par veckor till?
Man kan isf säga att jag är lite standin istället för C. :-)
Vi får väl se.

Nej nu sitter mina små killar och badar, undrar vem som tycker det är mest roligt.
Jag inväntar en ledig dusch, sen Big bro, söndagsfinal. Creeeepy!

4 kommentarer:

  1. Tanken är ju att vi ska köra igång igen senare. Jag tror bara att många behöver en liten paus för att hitta rutiner på egen hand. Sedan kommer jag med full kraft och kör igång igen runt april, maj :) Det blir grejer det! Då hoppas jag att du är sugen igen och kanske har satt nya mål inför sommaren och beachen. Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Då hänger jag med i svängarna :-) Det är nyttigt att hitta egna rutiner. Då har vi något att se fram emot sen i vår. Då är tanken att jag ska ha nått mitt mål, vi får väl se. Jag är alltid på iaf, för ett hälsosamt liv med lite extra pepp är livet! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för din kram på mitt gnällinlägg :) Av någon konstig anledning hade kommentaren hamnat bland skräppost och jag råkade tyvärr trycka på radera :/ I fall du undrar varför kommentaren inte publiceras. Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Skulle du ha haft det skulle jag va på! Om jag skulle få det vill säga. Om du nu inte ska vänta med det tills senare.
    Skulle va kul o känna lite press på sig att faktiskt röra på sig...
    För de verkar ju gå hur bra som helst för dig. O du är duktig lina!:-) kram

    SvaraRadera