2012-02-06

Utvärdering!

Bambam, utvärdering v.4 eg v.5.



  • 0,5 kg ner i vikt. Det hade ja räknat med, för så mkt som jag gått denna vecka, skött kosten osv så tänkte ja att jag kommer få en första vecka som gått sådär på vågen. Men jag är så oerhört nöjd ändå, ner kommer jag och nu kan man faktiskt säga att jag tappat 19 kg på 1 år. Från 105 kg ner till 86kg. Ni förstår va?!

Veckans mål blir att fortsätta detsamma med kost och motion och räknar så in i jäklars med ett bättre resultat nästa vecka!


Men jag mår bra, såhär bra har ja inte mått på länge!


Tack Cilla, tack peppgänget och tack mig själv. :-)

2 kommentarer:

  1. Härligt jobbat Lina! Duktig du är, och vilken härlig energi du sprider i din blogg :-) Ha en kanonfin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat Lina :) Och tack för att du deltar i peppet. Jag menar utan er som faktiskt vill vara med å köra skulle det inte bli någonting av det. Så tack för ditt engagemang.

    kram på dej

    SvaraRadera