2012-02-25

Våran dag...

Våran UBERGODA middag, LCHF pizzabotten till mig, vanlig till resten. Kan verkligen rekommendera pizzabottnen, gjort den flera ggr. Samma recept som på Cillas blogg. Med egengjord tomatsås och mozarella, parmaskinka, olivolja o ruccola! ...medans jag bakade som ni ser längre ner fixade min händiga sambo det sista på lilla toaletten så vi kan måla det imorgon. Innebär att i veckan är det klart, kommer bli superB!




Alltså satt två surdegar som ska stå 2 dagar och gotta till sig som kommer resultera i 4 st fina surdegslimpor i korg.


Även gjort en tårtbotten för mitt visningsexemplar av prinsesstårta till onsdag. Vilka fina biskvipaket med va?




Ja det är vad vi styrt med idag. Vi har haft fullt upp med andra ord. Surt att man inte får äta något bara. Men vad gör det liksom :-) Niklas har provsmakat allt vill jag lova!


En fika i solskenet hann vi med också, nu är det kväll och melodifestival! Hejja Christer& Lotta och Danny säger jag!




PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar