2012-02-24

@ work.

Efter 2½timma tar jag mig nu en välförtjänt kaffe.
Frukosten blev ett ägg i farten. :-) När man går på LCHF är
det sista jag tänker på när ja vaknar "MAT!"
Frukosten är det viktigaste målet, jag vet. Men enligt alla
frukostförslag så är de viktigt att man överhuvudtaget får i sig nåt :-)
Lustigt, innan kunde jag längta efter frukost när jag gick o la mig och
vaknade vrålhungrig och sprang till kylskåpet.

Jobb till 14 sen blir det hem och ha fredagsmys med mina killar!
Har ca 40 auktioner kvar jag ska lägga upp på Tradera åt Madde..
la upp 10st igår och bara det tog nästan en timma. Men cash is king!

Lördag blir det att åka till Törnwalls och kolla ny soffa och matsalsbord.
Näääää jag har inga pengar nu, men vem vet kanske är beställningsvara?
Så man får träna o vänta i evigheter innan det kommer...

Baka ska jag hinna med ja, på onsdag smäller det. Tjejkväll ala modevisning
här i Gullringen, kommer ni? ;-) 120:- (mat, vin, modevisning och fri provning av kläder)

Nu ska jag ut till mina kära gäster!
Så mystrevligt och jobba frukost, alla är såhär mysigt trötta och säger
godmorgon med nattmössan över ögonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar