2012-03-18

Blir inte av..

Det blev en hel timmes gungning och lek i ösregnet, men friskt och skönt var det!

Den där Kalmarresan jag skrev om för ett tag sen...Ni vet en weekend utan barn och
shopping, god mat, dryck och långa sovmornar......den blir inte av!
Jag o min svägerska, granne, vän Emelie har planerat länge en Ullaredsresa
inom kort. Hon ska handla bebissaker, jag allt möjligt sådär ni vet ;-)
Men då seni kom Daniel och Niklas på att "AAAAAA men om ni ska åka till
Ullared, då ska vi minsann åka till Tyskland och handla sprit!"
Det va inte bara ord utan handling direkt. Fredag den 30mars åker dom dit,
lägligt kände jag. Men kan väl inte annat än tycka att det är rättvist.

I det läget kände jag att en KalmarWeekend, Ullaredsresa OCH en tysklandsresa
inte riktigt skulle gå ihop så jag fick välja bort kalmar, eller ja vi fick.

Springer omkring en nakisfis här nu, nej inte Niklas. Men Malteboy
har varit övertrött sen fem så nu är det dax för pyjamas o välling.

GODNATT!
p.s. Imorrn är de dax för mätning och vägning igen....Ni missar väl inte? ;-) d.s

1 kommentar:

  1. Jag bevakar ställningarna med spänning :) Och jag måste säga att det är strongt av dig att baka bullar och bjuda på bullar utan att äta själv. You go girl. Kram!

    SvaraRadera