2012-03-07

Onsdag!

Underbara onsdag-va fort tiden går!

Mina byxor hänger i röven, nä jag har ingen röv kvar.
Det är då banne mig förjävligt märkligt att brösten och arslet ska
försvinna. Det är ju det man vill ha kvar kanske? Märkligt, mycket märkligt.

Malten sover förmiddag och jag sitter och lägger ut lite mer på tradera.
40 av 70 auktioner upplagda. Dä ä fränt!

När fisen vaknar blir det att gå bort till affärn för att sen gå vidare
till min farmor och dricka lite kaffe! Är ju inte direkt man vill ge sig för långt
iväg när det är influensa och snortider när man för en gångs skull har en frisk
och snorfri unge!

Ska börja och lägga ut lite mer LCHF tips och recept på vad jag äter.
Skulle det va intressant för er eller är det bara skittråkigt? Tell me.
PUSS!

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha tips på LCHF mat, börjar tröttna lite grann på de recepten som jag har. Kram

    SvaraRadera
  2. Dela med dig. Det vore najs :) Alla olika upplägg är välkomna enligt mig :)

    kram!

    SvaraRadera