2012-03-22

Trött.

Ibland är inte alla dagar så turkosa som jag önskar att dom skulle va.
Idag är en sån dag...jag som planerade så bra så Malte somnade vid halv nio
igår efter lek hos Theo. YES tänkte jag, sovmorgon.
Givetvis gick jag och hämta lillfisen runt tio när jag la mig, va alldeles för tomt
i sängen! Nåväl. Vid tio i fem imorse hörde ja att det smattrade i nåns lillstjärt.

JAAAAAAA! Malte sket ner sig, givetvis. Tror ni han ville somna om sen eller?
Eh naaae... De va bara o gå upp. Klockan är nu halv sju och vi har redan ätit
frulle, det kommer bli en lååååååååång dag. Morgonpromme kanske?

Mina små lingonstjärtar, lämna en kommentar och visa att ni läser! :-)

3 kommentarer:

  1. Lina, jag kommer hem till Gullringen idag. Morgonpromme med mig imorgon? Puss /åsa

    SvaraRadera
  2. Hej åsiis! Jag jobbar till två imorgon...:-( puss

    SvaraRadera
  3. Lingonstjärt o lingonstjärt hehe,,men ja läser alltid ..kram mam

    SvaraRadera