2012-03-16

Varm o stolt.

Jag blir helt berörd och varm inombords av alla era fina ord!
Jag är sjukt stolt, det är jag :-)
Det är inte lång tid kvar till målet och efter det blir det att börja styrketräna
för att få till lite mer muskler. En fin beach 2012 kropp ska de minsann visas upp!

Jobbet hägrar! Jag har ont i halsen och känner mig inte alls sådär jättepiggelin.
2 panodil så kör ja vidare, ni vet, jag missar inte en frukost. Det är här ja trivs! :-)

Ikväll blir det hederligt fredagsmys med chips o cola...I wish!
Hoppas Malten somnar tidigt så hans mor kan göra desamma.

Imorgon står det badhus på schemat, kvällen ska spenderas i simhallen
med trevligt sällskap, bad och god mat! Det blir ett bra "2årihop" firande för
min sambo och mig! Snart kör vi på stort ock åker till Kalmar och njuter av
1års förlovning! Det går bra nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar