2012-03-12

Viktup.

Morning babes and gentlemens!

Alltså jag vet inte hur jag gör, eller jo det vet jag.
Jag la in en högre växel i måndags för att snabbare nå mitt mål.
Vågen visade på -1,6 kg idag... Midjan 6cm(!), om buken 5cm.

Jag är så jävla nöjd...Vad bra jag är!
Inte alls mycket kvar nu. :-)
Igår va jag så hungrig när ja gick o la mig att jag knappt visste vad jag hette..
Nja så farligt va det inte men nästan.

Jag har gått ner till 2 stora mål om dagen + 1mellanmål.
60 min motion, situps och plankan!

btw. jag skrev ungskrället i gårdagens inlägg, va flera stycken som reagerade på det.
det var inget illa menat, jag skrev det som ett gullig skojj sätt.

2 kommentarer:

  1. Vihoo! Du är grymt duktig Lina! :-) Ha en fin måndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Du är helt fantastiskt Lina :) Det är underbart att se din utveckling. Kram!

    SvaraRadera