2012-04-26

-32kg.

Nu stämmer ju helt plötsligt inte min header. -32kg är det nu.
Är jag grym eller är ja grym? Hur fan gör man när man slutar?
Vet inte, vill inte veta, jag är bra. Superbra om ja får sägat själv.

Godmorgon förresten. Frukost intagen, väntar in Calle o Madde för våran
morronpromenix. Min ben är inte i fokus idag dock, halsen börjar krångla och jag hoppas
innerligt att jag slipper en tung förkylning. Gäller o dricka varmt o inte tänka påt...Så tänker jag.

Frulle:
2 kokta ägg
1 finn crisp

Idag är det inget planerat, gud va skönt. Det är liksom såhär uberskönt att jag nästan får panik.

Nej borsta bissingarna för att sedan gå ut.. ni vet ju att ja inte är borta så länge.
P.U.S.S



3 kommentarer:

  1. Wow! Grattis!
    Vad duktig du är!
    Kul att du följer min resa, det går långsamt men neråt hela tiden :)
    Älskar att kunna äta sig mätt och ändå gå ner i vikt, det kunde man ju aldrig innan hur sträng man än var mot sig själv!
    Kram/ D

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat Lina :) Du är sååå duktig. Snacka om att vara i kontakt med kroppen, det går ju av bara farten! Och på måndag är det peppvecka.. Yes! Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Grattis..Grymt bra och duktig är du!

    SvaraRadera