2012-04-15

Bättre o bättre.

Nä ja ser ut som 7 svåra år och skulle behöva klippa mig, jag vet. ;-) 


Goooodmorgon! Sovit som grisar efter en kvällspromenad och flera timmars kortspel inne hos Familjen Gustavsson igår! Men trevligt va dä!

Och förresten så blev det 4 km med mor min igår, det satt som en smäck!

Nu ska jag straxt hoppa in i duschen för att sedan ta med mig barnfamiljerna här ut på tipspromenad! Alltid ett lika mysigt söndagsnöje när det är fint väder.

Efter det ska jag bege mig in mot storstaden för att lämna lite loppissaker och passar då på att ta en kopp kaffe med Sandra på jöbbe!

Ikväll, Target Storstädning!
Imorgon, Target utvärdering , vilket alltid är roligt. DOCK är denna vecka mindre bra, dock inget + men knappt nåt -. Ja ni får se imorgon!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar