2012-04-25

bodyshaper.

Low Carb Proteinshake är en perfekt proteindryck för dig som vill hålla igen på kolhydraterna.
Kan man ta efter träning eller som jag tar till lunch eller mellanmål när tiden liksom inte räcker till.. 
Finns i många smaker: Cappuccino, Jordgubb, Vanilj, Mjölkchoklad och Cookies and Cream. 

Mjölkchoklad är min favvo, den smakar exakt som pucko! 25kr burken (lätt värt) 

Näringsvärde(per 100 ml):
Energi......239 kJ/56 kcal
Protein......10 g
Kolhydrat......3,6 g
Fett......0,2 g


och jag handlar alla mina LCHF produkter på LCHF-klubben .


Nu har precis Jossan o Edvin varit här o fikat, mycket trevligt!
Bara det att Malte fick nåt ryck o skulle kasta o slåss hela tiden, inte alls pinsamt.

Men Jossan förstod att jag är trött ibland ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar