2012-04-28

Lkpg och pepp på ingång!

Godmorgon mina fisar!
2 ägg och 1 finn crisp i magen. Mängder av kaffe gick det åt för att vakna till på en relativt bra sida.

Det vankas Linköping, Ikea, Babyproffsen... Det kommer bli en hujedamig bra dag!

Det är ett par som frågat mig "Vad är peppveckan för något, följer man något program?"
Nej det är inget program. Det är en peppvecka där man sätter upp mål och utvärderar.
Det kan va allt ifrån...

  • Jag ska inte äta godis på hela veckan..
  • Jag ska stressa mindre.
  • Jag ska gå ner i vikt.. etc. 

Allt är alltså tillåtet. Det regnar kärlek 24/7 från Cilla och alla peppdeltagare. Man får beröm, man ger beröm för fina resultat. Alltså en peppvecka där man kan va med och göra sig själv hälsosammare kan man säga!

Jag vet att Cilla älskar peppdeltagare så på måndag startar det, vill ni va mä. Missa inte starten!

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Härligt att du peppar för peppet Lina :) Älsk på den! Det vore så roligt om vi kunde bli ett gäng den här gången också. Krams

    SvaraRadera