2012-04-23

Utvärdering BAM!

Veckans våg visade glatt på -1,1 kg. Det närmar sig med stormsteg!
Jag vill gärna säga att jag är i mål, för nu trivs jag och mår bra på mina dryga 73kg.

Men bara för att jag egentligen byggt upp mitt mål att jag vill ner till 69kg så ska jag banne
mig det också! Det får ta sin tid, jag kör stenhårt på som jag gjort. (för det visar sig ge resultat jag vill ha)

Precis varit på kaffe hos Nina o Alice! Vi körde även en rask PW så svetten droppade när vi kom hem.

Nu blir det sövning av son och lite mer kaffe! Ikväll jobb. Återkommer senare!
Puss. :-)

2 kommentarer:

  1. Härlig Lina :) Det går framåt med stormsteg. Bara att kämpa vidare och köra hårt. Har funderat lite på styrketräningsprogram till dig också. Det kommer att bli skitbra! Krams

    SvaraRadera
  2. Ja det går verkligen superB! Låter bra, jag ser fram emot träning :-) Krams

    SvaraRadera