2012-04-22

We are young.

Godmorgon världen!
Så vad tycker ni nu om bloggen, enbart Cilla som haft en åsikt so far. Ni andra då? ;-)
Det är ju ändå ni som ska se bloggen varje dag så det är för Er jag gör det ;-) Typ.

Malle & Calle kom hit straxt innan åtta. Madde hade jobbat pumpen och va trött och givetvis
får man komma o leka så tidigt då! Fick vi sällskap till frukosten.
Det blir snart tipspromenad. Perfekt sätt att starta morgonen på, med motion. Jaha serru!

Frukost:
1 ägg
kaffe
1 arraksboll (bara för att dom fanns och jag var sötsugen efter)

Senare i dag, kalas för Emelie 25. Det vankas tårta och presenter! Jaha tänker ni nu...hur sjutton
klarar man sig igenom ett kalas med BARA smaskens att äta.
JO det ska jag tala om för Er. För det första heter det K.A.R.A.K.T.Ä.R och för det andra får man vara en bitch och fråga värdinnan om dom har nåt LCHF-vänligt för annars tar man med sig matsäck.
Daniel sa så snällt att det fanns massor utav kött och jordgubbar så att jag inte behövde ta med mig.
Tack, sa jag.

Man får va lite bitchig som sagt och kräva lite utav sin omgivning. Bättre att alla vet det för då kan
man inte fuska (ja om man inte har karaktär), då slipper folk fråga "Ska du inte ha lite tårta?"

"tonight we are young, so I set the world on fire..." Nanan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar