2012-05-24

Känn peppet, jag älskar er!

Ni är underbara! Ni som har skickat sms och som kommenterat reportaget. TACK!

Fick ett sms så fort tidningen damp ner i postlådan "Du ÄR jättefin gumman! Helt otroligt, den gamla bilden på dig känns helt overklig, ser inte ut som du. Duktiga du!" Tack Madde. Önskar det fanns fler som du. :-)

Det är fortfarande nära som tittar snett och inte kommenterar ett ord. Jag har lärt mig att inte ta
åt mig, nu för tiden sitter jag mest o skrattar inombords. Jag har lyckats!

den här bulldozern är ett minne blott. 

Alla ni som sitter och tänker "Jag skulle också behöva...kanske 5 kg...kanske 30kg" Jamen bara kör på, det är aldrig för sent för att börja. Jag finns här och stöttar er, ger er råd och allt man kan tänka sig för att lyckas! 
Keep up the good work! 

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du är superduktig! På vissa verkar den där LCHF dieten funka och det med besked. Min make gick ner ca 18 kg på 8 veckor och han har hållt sig bra även när han började äta allt igen. Dock tänker han sig för och portionerna är betydligt mindre.

    Kämpa på,du är snart i hamn!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Louise! Ja det gäller och balansera upp det hela sedan när man börjar tillsätta lite kolhydrater. Min tanke är att alltid leva som en LCHF:are :-) Kram!

    SvaraRadera
  3. Lite kolhydrater behöver hjärnan efter ett x antal veckor men man gör precis som man vill. Bara det känns bra och balanserat.

    SvaraRadera
  4. Jag blir så imponerad av dig och det du lyckats med. Bra jobbat!

    SvaraRadera