2012-05-21

Utvärdering volym 3.

BAM!
Nä det vart inget bam resultat. -0,1kg. Det känns inte som det är nåt att hurra över direkt.
VARFÖR?...väger man sig mitt i veckan för. JO för att man har ett kontrollbehov från satan.
I torsdag minsann då hade jag gått ner 1 kg...och idag 0,1kg. Känns nästan som ett skämt
varje gång det här händer en gång i månaden. VARFÖR ska kroppen samla på sig massa vätska
när den ska bli av med obefruktade ägg. Ja det är en sak jag undrar över.

Men jag är inte bitter. Jag tar nya tag. Känns lite lättare att fortsätta kämpa när man är så nära final.

Målsättning till nästa vecka:

  • Ner MINST 1 kg. (det kommer gå) 
  • INGEN choklad, även att det är 70% så blir det stenhårt nu. Big nono för choklad under bitchvecka.
  • Minst 7 raska PW på minst 40min vardera. 
  • 20 situps och 2*1 min planka. 

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara berätta att jag är riktigt imponerad av dig. Har läst enda tillbaka till januari och kan bara bli impad. Du är hur duktig som helst. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh va roligt att du skriver och tack så jättemycket! :-) Lycka till du nu, allt går om man bara vill. Jag hejjar på vid sidan av! :-) Ska bli roligt att läsa utvärdering på peppet nästa vecka ;-) Kram

      Radera