2012-06-26

Dagen försvann.

Dagen försvann lika fort som den kom!

Jag börjar här med kommentarsgranskning! Orkar inte med kränkande och orimliga kommentarer som
inte gör nån nytta. Denna blogg är mening att den ska sprida inspiration och lust till att gå ner i vikt/hålla vikten med en skön livsstil.

Den är inte till för att bittra och avundssjuka människor ska göra narr av en och skriva elaka kommentarer som inte gör nån nytta!

glädjs åt varandra mina vänner!

Hur JAG väljer att se ut, hur JAG vill se ut för att må bra. Det är MIN ensak.
Hur ni andra ser ut/mår, det är eran ensak. Vi är alla olika. Vi är alla fina, på vårat sätt.

6 kommentarer:

  1. Tyvärr får man ju inte säga i det här avlånga landet att man själv tycker man är bra, o man ska ju helst inte ha åsikter heller... eller man ska iaf inte prata om dem! Gillar hur du skriver o uttrycker dig, ärligt! Tur de finns dem som vågar skriva, vågar erkänna, vågar tycka, våga tänka... vågar vara mänskliga! Du är en stark tjej, det känns så iaf, trots att jag inte känner dig. Varm kram o jag tycker du är skitbra, precis som du är :) hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Evelina! Jag har nog blivit stark om inte annat under den här resan. Dax för träff snart! :-) Kram

      Radera
  2. Det finns tyvärr alltid människor som måste uttrycka sin åsikt på ett nedvärderande och tråkigt sätt. Man får lära sig att förbi se det. Jag vet precis hur det är, hade problem med det förra sommaren. Men sedan bestämde jag mig för att inte vara en crybaby och sket i rävarna. Du är fin och bra och stark och helt underbar som du är. Sträck på dig och bry dig om de som inspireras av dig!

    kramar <3

    SvaraRadera
  3. Man blir bara så trött på folk. Alltid är de något som är fel. Skit i dessa personer och tänk inte mer på de. De är bara så tragiska, att de ens orka! Kramar

    SvaraRadera
  4. Så onödigt! Det är ju inte precis som att du har tvingat hit några läsare...Skit i dom! Du är grym och jag läser gärna din blogg! Får mycket idéer och tips!

    SvaraRadera