2012-06-08

Nytt, nytt & nytt...

Givetvis var jag inne i Vimmerby idag igen och köpte mig ett par löpartights!
Fasiken så roligt det är! Tog varvet förut...Kände dock att jag inte vilat tillräckligt länge
efter maten och fick håll. Fick liksom gå lite mer än vad jag tänkte..Men skönt var det i vilket fall!

Annars har dagen rullat på, motion, vimmerby, fika...Varit i Horn och köpt blommor(=pensionärsvarning)

Malten sover och Niklas fixar fiskespön tills morgondagens fiskning!

Vad gör ni ikväll?

2 kommentarer:

  1. Härligt med nya träningskläder. Man blir pepp =) Jag tillbringar min kväll framför datorn och läser elevbloggar. De är mycket kloka mina elever. Jag har också druckit ett glas vin, men bara fram till 20.00 eftersom min fasta börjar då.

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir superpepp! :-) Elevbloggar och vin låter som en alldeles utmärkt kombo en fredagkväll! Åh jag väntar med spänning för att se vilka resultat din fasta ger på din kropp när du är klar...Har velat testa också, men är rädd för att jag ska gå hungrig (jag är ett monster när jag är hungrig) Kram!

      Radera