2012-07-15

Bröllop i bild.

 välkommen till bords.
 det lutande tornet i pisa ska skäras. ;-) 
 bästa svägerskan och jag. 
 brudparet anländer.
 herr landqvist.
 mormor & malte boy. 
 bröllopsfixarn herself. ;-) 
 brudparet + alla barnbarn.
 dax att säga ja.
 finally.
 i köket samlas man framåt natten.
 nattamat=korv.
en av kvällens föreställningar. Idas sommarvisa. :-) 

Förlåt vänner för oreda på korten. Men min energi tryter och jag orkar inte lägga dom iordning.
Ni har ju ögon och kan se hur det blev ändå! ;-) Fint!

Det va ett lyckat bröllop, lyckad fest...Det blev helt över allas förväntningar helt enkelt.
Helt super! 

Vid 14, det vill säga om 25 min ska jag va i södra vi. Project städa. Tvi vale. 

Ni får beskåda så länge så återkommer jag ikväller igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar