2012-07-13

day before w-day.

Jag låter dagen tala i bilder.

 klockan va ställd på 7, dax för spring.
 halv tio, redo för en dag i köket! 
 full rulle med bröllopsmatslagning.
 vid 15 checkade malte ut och satte sig så fint i bilen & ville åka hem.
 provar morbrors peruk.
sen kvällsfika.

Ja som ni förstår...och ser. Min dag från 08-20, japp 12 timmar har jag stått i köket. 
Fläskfile, kycklingspett, potatisgratäng, sallad, såser, pannacotta, bröllopstårta..
Bussy woman alltså! Jobbigt men roligt. 

Nu är jag helt slut men samtidigt upprymd upp över öronen! Spänd och exalterad.
Imorgon smäller det för min mor, givetvis får ni bilder på söndag. 

Imorgon blir det nog inte många inlägg från min sida. Dagen är ställd på 07 och sen rullar det på!

Hoppas ni har en finfin helg mina fina! 

2 kommentarer:

  1. Åh hoppas ni får en strålande dag imorgon :) grattis till mamsen :) hihi,...

    asså Lina du är ju ett riktigt schnyggo! :) hihi

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas regnet avtar, annars blir det nog en fin dag ändå! :-) Hihi, asså Evelina du är liksom ett riktigt schnyggo du mä! Men tack ;-) Kram

      Radera