2012-07-19

Semester-regn.

Alltså... trött jag blir på detta semester-väder. Jo givetvis går det att vara ute men det är liksom inte samma sak om inte solen skiner. Med en kille som heter Malte som aldrig vill va inne är det bara att gilla läget.

Shame on me, jag fuskar med maten. Jag åt en kantarelltoast idag och ett par tacochips till middagen. Men gud så gött det är att ha tänket att "Jag tar en bit nu så tar jag en extra runda sen ikväll"
Det har alltså blivit 2 rundor idag.

Imorgon åker vi till Valdemarsvik, svärmor och Öjje har hyrt stuga och vi blir över natten. Skönt att komma hemifrån från målandet och vardagen! Tyvärr kommer bloggen eka tomt nån dag. Om jag är tekniskt kapabel flikar jag in ett inlägg från mobilen.

Hur går det för er mina LCHF:are under semestern? Bra va? Det hoppas jag, kämpa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar