2012-07-18

Söderköping i bild.

 värsta menyerna. 
 bror min och Peter hugger in.. 
 frågar man finns det. jordgubbar & grädde. man behöver inte fuska ;-) 
 jag & min kärlek. 
 hej turisten! hehe 
stod o spanade på kanalen ett bra tag i solskenet. 

Jo men visst hörrni. Nu är vi på hemmaplan igen, skönt! En underbardag i Söderköping/linköping.
MEN, borta bra med hemma bäst :-) 

Nu är grabbarna ute o åker buss med mormor/farmor & Peter. Jag ska ta tag i motionen! 
Återkommer senare med mer bilder och vardagsmat. 

2 kommentarer:

  1. Amanda Simonsson19 juli 2012 kl. 05:04

    Heej! Jag tänker woow när jag ser kort på dig Lina! Du är verkligen sååå bra! Vilken resa du har gjort! Men oj vilka härligheter det fanns där, på smultronstället heter det va? Undrar hur lång tid det tar mellan lnkp och Söderköping? Är nämligen i lnkp idag och funderar på att besöka smultronstället;-) Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Amanda! Tack va gullig du är! :-) Hoppas allt är bra me er! Smultronstället heter det ja, ligger vid slussen/hamnen. Det är ungefär 30 min till söderköping från lkpg. Så det är inte alls långt, åk dit o njut :-) Kramar!

      Radera