2012-08-25

En udda lördag.

För det är lördag idag va? Man blir heeelt veckovild när man har sambon sjukskriven här hemma.
Det jag gör om dagarna är att serva honom med allt, verkligen allt. Och samtidigt ta hand om Malte.

Imorgon kommer världens bästa mormor Anne-Marie och avlastar mig lite så jag får lite kvalitetstid
att röjja undan, tvätta och städa här hemma.

Jag är trött, ständigt trött. Det är sånt man får räkna med kanske?

En längtan har jag till måndag. Då jag ska uppdatera er om allas resultat.
Jag hoppas det går bra för er alla mina LCHF:are! Tillsammans ska vi nå våra mål!

Malte har precis somnat, jag hamnade här. Ovanligt? Nja nu för tiden är det min flykt
från vardagen att få skriva av mig och bara göra nåt helt annat än att plocka & leka.

Niklas, bli frisk nu. <3 nbsp="nbsp" p="p">

2 kommentarer:

  1. Att skriva av sig är så himla skönt, som att en tyngd släpper även om man inte alltid skriver något särskilt. Bloggen har blivit ett andningshål för mig med när jag behöver det. Hoppas din sambo blir kry snart, det låter verkligen inte bra det han har åkt på. Ska inte säga att jag vet hur du känner dig för det gör jag inte, men oro är aldrig roligt. Styrkekram!

    SvaraRadera
  2. Helt sant Maria! Tack om omtanken! Kram

    SvaraRadera