2012-08-17

Kaos.

Usch vilken natt...Usch vilken morgon. Nervös morgon. Bättre dag. Nervös eftermiddag.

Många som undrar vad som hänt, hur vi mår. Tack för alla värmande tankar och ord.

Inatt fick min älskade sambo ett vad jag/vi förknippar med stroke. Minnesförlust, tappade talet, huvudvärk och bortdomnad kropp. Ambulansen kom fort.

Efter många undersökningar och flertalet olika röntgen så hittade dom överskott av vita blodkroppar i hans benmärgsvätska. Förmodligen är det ett virus som irriterar och stör hjärnan och därav
framkallar dessa stroke liknande symptom.

Vi väntar ytterligare provsvar. Han mår bra. Vi mår bra.
Vi landar hemma och chocken har landat som en säck potatis över min kropp.

Orkar jag uppdaterar jag Er ikväll. Nu vet ni läget.

8 kommentarer:

  1. Kan inte tänka mig allt som snurrar i huvudet på dig när det hände och nu.. Så Hemskt! Styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Men fy så otäckt! Skickar styrkekramar till er!<3

    SvaraRadera
  3. Åh vad otäckt!:/ Skickar även jag styrkekramar.. Skönt att ni är hemma och hoppas ni mår bra! Trevlig lördagkväll! Kram/Cornelia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det va inte roligt alls. :-( Tack för omtanken! Kram

      Radera
  4. Oj, detta hade jag fullständigt missat! Hoppas att allt blir bra!
    Jag förstår hur du/ni känner!

    Kram majjan :-)

    SvaraRadera