2012-08-14

När helskutta...

..ska man få vakna en morgon och känna sig pigg o utvilad?!?! Börjar tro att det aldrig mer
ska få hända en småbarnsmorsa. Jag fasar inför dagis och allt vad det innebär pga att jag är så fruktansvärt
morgontrött! Jag vet att det heter rutiner. Vill man så kan man. Och dessa tidiga mornar är kanske en nyttig början på våra nya rutiner. :-)

jag vaknar sur och tvär, men det är svårt o hålla trött min när Malte är morgonpigg och sjunger sig igenom frukosten tillsammans med tv:n. 

Vad vi ska göra idag sa du? 
Vet inte. Få till veckans andra pass i löparskorna är det tänkt. Jag måste liksom komma igång. 
Jag misstänker att mina tunga ben känns extra jobbiga för att jag har tagit det hyffsat lugnt med motionen på sistone, kan dä va så? JA trort! Bäst o klättra upp ett steg på stegen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar