2012-08-31

när i hundan får en dricke sockerdricka då?!

Kollar på Emil i Lönneberga. Det är det nya. Han va helt inne på Specialagent Oso ett tag.
Nu hinner han inte mer än slå upp sina blå, springa ut till tv:n och hämta Emil fodralet och skrika "Tiiiittttaaaaa!"

Lite kaos morgon med en sambo som sluddrade igen, blir lika nervös trots att jag kanske ändå va snäppet lugnare när det hände imorse. Men klart som sjutton en blir orolig upp över öronen ändå.
Kan dessa provsvar komma snart? Skäre gode gud.

En rolig sak som hände igår va att...ehum. Gick ner till mor min för att testa lite jeans jag köpte för 3-4 månader sen som jag "växt" ur. Jag säger inte att min mamma är tjock för det är hon inte.
Men jag blir helt fantastiskt glad när jag kan säga "Haha, jag är smalare än dig" Ja, jag vet. Men det är roligt.

Dom här jeansen i stl 40 köpte jag av min syster från Capri i våras ju. Svårt o komma ihåg för er kanske. Men så atte det gjorde jag iallafall. Igår drog jag på mig dom igen...En skön och härlig känsla!

2 kommentarer:

  1. Verkligen superhärlig känsla (inte lika härlig för plånboken) ;) men va gör de!!! hahaha... Jag har behövt köpa nya byxor o annat för allt har bara hängt som stora säckar på mig känns de som o då har jag tappat typ 12 kilo. Tänk va man kan göra med sin kropp egentligen!

    Måste få till en träff sen när de lugnat ner sig för er <3 tänker på er o hoppas verkligen att ni får reda på vad de är som händer....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt sjukt vad man kan göra med sin kropp. Du är ju typ superbäst! 12kg är liksom inte tvi skit. :-)

      Absolut, en träff måste vi få till. Jag börjar jobba imorgon, och när vardagen infunnit sig på "riktigt" är det lättare! Kramis.

      Radera