2012-08-12

sviter och sviter.

fin dukning va? 

Japp det va superfint, alltihop! Tills hela gänget mättade sina magar med alkohol och allt blev kaos. Det här körschemat el hovmästarn skulle hålla reda på föll liksom isär. Men alla skötte sig galant och det blev bra till slut! Va hemma runt halv tolv och sviterna sen igår efter ett marathonlopp upp och ner i en brant trapp med tallrikar har satt sig i benen. Huvudet är segt och ni lär hitta mig såhär (fast i liggande läge) i soffan idag.

Jag skulle vilja skriva till er att jag är sugen på en löppass...men då skulle jag ljuga. 
Min ben skriker efter vila och det kan på sin höjd bli en promenad framåt eftermiddagen. 

Jag tar en vilosöndag. Vad gör ni idag mina fina? 

2 kommentarer:

  1. Jag kör också en vilosöndag. Skönt :) Jag njuter lite i sängen, dricker te och läser bloggar. Skriver om kärlek i mitt hemliga word dokument som en dag kanske blir en bok. Och njuter.

    Det verkar som att gårdagen blev helt lyckad och att du fick möjlighet att släppa lite på kontrollbehovet och se att det blir bra ändå =)

    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt! Jag har konstaterat att jag aldrig kan ha en day off i soffan. Kanske behöver träna upp mig själv att kunna ta det lugnt ;-)
      Kontrollbehovet ställdes på prov i lördags, gick galant när man fick improvisera istället och inte köra efter körschema! :-)
      KRAM!

      Radera