2012-08-19

Svullen buk + bra natt.

Vi har sovit som grisar ytterligare en natt. Jag iallafall från 22-09.
N hade ont i huvudet igår och kunde inte sova. Tankarna började snurra men han
lugnade mig och sa att det hade gått över efter nån panodil.

När man lever i en bubbla tänker man inte på vad man stoppar i munnen, huvudsaken
är att nåt åker ner i magen. Allt jag stoppat i mig är tydligen inte bra nånstans.
Jag är svullen och mår sådär, lite att man mår illa ni vet. Ätit too much junkfood.

Men jag lever på hoppet och jag vet att dessa 2 kommande veckor utan kolhydrater kommer ställa om min kropp till det normala igen och min svullna mage kan lägga sig.

Vad gör ni idag mina sötnosar?

1 kommentar:

  1. Tänk inte på maten nu, det finns viktigare saker <3 Jag hoppas du förstår hur jag menar. Jag tänker på er och hoppas att de ska bli bra!kramar

    SvaraRadera